De 11 namen bij Heracles en Ajax: Dijks in de basis

De 11 namen bij Heracles en Ajax: Dijks in de basis
12 Augustus 2017 19:38
© ProShots

Mitchell Dijks heeft een basisplaats te pakken voor de Eredivisie-wedstrijd tegen Heracles Almelo. De linksback heeft zijn plek in de ploeg te danken aan de ontwikkelingen op de transfermarkt.

Davinson Sánchez ontbreekt in de wedstrijdselectie nu Tottenham Hotspur concreet in de race is. Nick Viergever keert daardoor terug in het centrum en creëert dus een vacature op de linksbackpositie. In Almelo zal deze worden ingevuld door Dijks, die onlangs een herkansing kreeg van trainer Marcel Keizer. Verder kent het elftal geen verrassingen.

Thuisclub Heracles Almelo kan niet beschikken over sterspeler Samuel Armenteros. Paul Gladon is zijn vervanger.

De opstellingen:

Heracles Almelo: Castro; Breukers, Pröpper, Hardeveld, Van Hintum; Van Ooijen, Pelupessy, Niemeijer; Kuwas, Gladon, Darri.

Ajax: Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Schöne, Ziyech; Kluivert, Dolberg, Younes.

Meer foto's

Wilt u deze reactie verwijderen?

Reageren

26 reacties
Log hieronder in om te kunnen reageren of maak gratis een account aan.



  • pollie -2116 12 Aug 2017 om 19:45 Rang: Wereldkampioen
    Helaas, ik ben er niet bij, maar heb goede hoop.
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 19:46 Rang: Utopisch
    Helaas, ik ben er niet bij, maar heb goede hoop.

    Och, Ajax ligt Heracles wel, dus ook zonder jou worden dat gewoon drie punten, toch?
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 20:56 Rang: Utopisch
    Denk toch dat Heracles daar een pingel had moeten hebben. Als je zó inkomt, is dat voorwaardelijke opzet.
  • mojorisin +13813 12 Aug 2017 om 20:57 Rang: Utopisch
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 20:59 Rang: Utopisch
    OMG !

    ?
  • mojorisin +13813 12 Aug 2017 om 21:01 Rang: Utopisch
    ?

    Sanchez dus weg en een ondermaatse verdediging..
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 21:02 Rang: Utopisch
    Sanchez dus weg en een ondermaatse verdediging..

    Ah, ok.
  • mojorisin +13813 12 Aug 2017 om 21:05 Rang: Utopisch
    Ah, ok.

    En dan donderdag daarmee tegen Rosenborg, ik zie de bui al hangen..
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 21:09 Rang: Utopisch
    En dan donderdag daarmee tegen Rosenborg, ik zie de bui al hangen..

    https://www.buienradar.nl/
  • mojorisin +13813 12 Aug 2017 om 21:11 Rang: Utopisch
    https://www.buienradar.nl/

    Haha, droogkloot..
  • pollie -2116 12 Aug 2017 om 21:26 Rang: Wereldkampioen
    Gewoon een goede keeper die Castro.
  • mojorisin +13813 12 Aug 2017 om 21:29 Rang: Utopisch
    Gewoon een goede keeper die Castro.

    Idd ja, wilde ik ook net typen..
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 21:43 Rang: Utopisch
    Matige pot, overigens.
  • mojorisin +13813 12 Aug 2017 om 21:57 Rang: Utopisch
    Moet eerlijk zeggen dat ik Dijks niet eens slecht vind spelen..
  • mojorisin +13813 12 Aug 2017 om 21:59 Rang: Utopisch
    Zo zeg, Younes een keer geen oogkleppen op en Ziyech ramt er 'm mooi in..
  • mojorisin +13813 12 Aug 2017 om 22:10 Rang: Utopisch
    1-1, goede goal hoor, maar ze mogen ook zomaar doorlopen..
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 22:24 Rang: Utopisch
    Deze mag er ook wezen hoor, prachtig geplaatst.
  • mojorisin +13813 12 Aug 2017 om 22:25 Rang: Utopisch
    2-1, haha jezus..
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 22:27 Rang: Utopisch
    2-1, haha jezus..

    Zelfs de camera's houden het voor gezien .
  • Morfe0 -9625 12 Aug 2017 om 22:28 Rang: Utopisch
    Dit is voetbal wat Spijkerman en Bergkamp wilt , samen met De Boer.. lekker achteruitlopen , jeetje wat een trage KUTTEMPO, we zijn weer terug bij af.. word een lang seizoen zo.. saai voetbal !! Spijkerman/Bergkamp OUT PLZ
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 22:30 Rang: Utopisch
    Dit is voetbal wat Spijkerman en Bergkamp wilt , samen met De Boer.. lekker achteruitlopen , jeetje wat een trage KUTTEMPO, we zijn weer terug bij af.. word een lang seizoen zo.. saai voetbal !! Spijkerman/Bergkamp OUT PLZ

    Maar hoe kan dat nou toch Morf, Keizer speelde toch precies hetzelfde als Bosz?
  • pollie -2116 12 Aug 2017 om 22:35 Rang: Wereldkampioen
    'T zal 't gras wel weer zijn Sjaak.
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 22:36 Rang: Utopisch
    'T zal 't gras wel weer zijn Sjaak.

    Die hoopt nu al dat Heracles degradeert...
  • ronaldpj +7633 12 Aug 2017 om 22:38 Rang: Utopisch
    Gefeliciteerd @Pollie, eindelijk, na zoveel jaar een keer gewonnen en dan ben je er niet bij .
  • Morfe0 -9625 12 Aug 2017 om 22:39 Rang: Utopisch
    Maar hoe kan dat nou toch Morf, Keizer speelde toch precies hetzelfde als Bosz?

    Als je alle intervieuws bij elkaar legt is Keizer ook meer van het totaalvoetbal, de schuldige liggen bij assistenten Spijkerman,Bergkamp die daardoor ook Bosz hebben weg gestuurd.
    Die willen betonvoetbal spelen , Keizer is vriendje van Bergkamp, dusja, en een jaknikker, daraom Keizer... maar Keizer an Sich speelt liever totaalvoetbal , tegen NICE uit en Thuis heb ik genoten , maar dit is ouderwets De Boer voetbal.
  • pollie -2116 12 Aug 2017 om 22:46 Rang: Wereldkampioen
    Gefeliciteerd @Pollie, eindelijk, na zoveel jaar een keer gewonnen en dan ben je er niet bij .


    Aan het werk. Dus kijk af en toe.
    Maar zeker blij.

Meer over